Selam hayatım. Olacak maalesef inan olmasını isteyeceksin.
Şu an 20 haftalık hamileyim 14 hafta hiçbir şey yiyemedim hamile kaldığım günden beri işten 6da eve gelir ertesi gün sabah 6ya kadar uyurdum. Peynir ekmek harici hiçbir şey yiyemedim mutfağa giremedim o mutfağın bi kokusu vardı resmen. Sonra geçti birden kesildi. Üzüldüm bitince o bile benim için bir heyecandı🤭
Merak etme zamanla geçecek çok rahatsız ediyorsa doktoruna danış ama bu yulaflı bisküvi tarzı şeyler oluyor ya onlardan ye, muz tüket kabız olmamaya çalış. Kusuyorsan da bol su için. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🫶🏼🩷