vanilya_kokusu_ Kızlar şuan çok açım diye ağlıyorum ya evde de herşey var ama yemek istemiyorum asla ben eşimden kremalı makarna istemiştim getirmedi diye ağlıyorum oturmuş dalga geçiyor benimle ☹️
bkb35 vanilya_kokusu_ ay geçen haftalarda da ben öyleydim her şey var ama yemek istemiyorum ama açım 1 buçuk saat kadar ağladım 😂
Yazmelegi_ vanilya_kokusu_ 🤣🤣 bende kızımda çok ağlardım hatta birinde eşim bensiz cigkofte yedi diye ağlamıştım
canan_55 vanilya_kokusu_ hah hah çok komiğiz gerçekten ya hiç kızılmayacak şeylere kızıyoruz film izlerken bitene kadar ağladığımı biliyorum 🤣
jennefer Bende dün gece bu ne biçim yastık hiç rahat degıl diye agladım yastıgımın hergün yattıgım yastık olması dısında sorun yok🤣
vanilya_kokusu_ gulo21_ ilk trimester de çok kusardim eşim yemek yiyordu önümde oturup ağlıyordum ben yemiyirsam sende yeme diye 😂
AuraMomB Ay bende öyleydim müşteri hizmetlerinde çalışıyorum müşteri hanımefendi dedi diye hüngür hüngür ağladım, sonra onun yerini sinir aldı ehheehhe
irmairma vanilya_kokusu_ bana da bir tek ben öyleyim sanıyordum bende çok ağladım yemek yüzünden eşim bensiz pizza yemeğe gitti arkadaşıyla burnundan geldi ben hem evden çıkmak istemedim hem canım istemedi hem açım kusuyorum zaten her şeye , ama çok ağlamıştım koşa koşa eve geri gelmişti
vanilya_kokusu_ irmairma bide bazen şey oluyor bende eşim dışardan bisue getiriyor ben İstiyorum ama canım çok çekiyor ama yemiyorum trip atıyorum adama Allah’ım sonra diyorum sıkıntı adamda değil ya bende hem istiyorsunn hem ağlıyorsun 😂😂
annekiz6141 vanilya_kokusu_ kizimda canım pizza çekiyordu kuzenim göndermişti hem yemiş hemde çok aglamistim of ya 😅😅😅😅😅😅 shhavsvava
vanilya_kokusu_ annekiz6141 ahawhhhw😂😂 hatırlıyorum eşimden erik istedim bir ara ama adam zor bulmuştu sağanak yağmurda 4 tane küçük bir kutu içindeydi ama o zamna aşırı pahalıya aldı grldi eve verdi bana sırf eksi değil diye oturup iki saat ağlamıştım 😂😂
betulmommy vanilya_kokusu_ normalde cok duygusalım herşeye ağlarım ama hamilelikte gayet normalim anlamadım bende ahhahs
vanilya_kokusu_ betulmommy bende aşırı derecede duygusslik var annemde öyle hamilelik te daha beter duruma girdim hele Instagram da bebek reels leri olur ya doğum da babaları karşılar ilk onlsri o videoları görünce ağlıyorum gözüm şisene kadar akskksjs😂😂