Hanımlar ben beş haftalık gebeyim aşırı şekilde kaşıntim var TRAVAZOL kırem kulansam bir sıkıntı olurmu kulanan oldumu hiç hamilelik olmadan önce doktorum surekli yazıyordu ben gitmemişim hastaneye 20 aralikta gidecem inşallah kalb atışını da duyuayim diye kulansam kulanmasam kararsızım size sorayım dedim