Mervezzz Kızlar tuvaletten sonra silinince pembesi açık kırmızı bir lekelenmem oldu şuan da yok ama geçti sancim vs de yok karnım sert biraz, dün muayene olmuştum nst normal çıkmıştı, sizce nişan mı bu
Pelinytm Mervezzz bende 35 hafta içinde akıntıyla karışık kan gelmişti acile gittik açıklık sancı vs yoktu bebek hareketi iyiydi şu an 37+5 im bir sıkıntı yok ebe doğum yaklaştıkça rahim ağzı incelir lekelenme olabilir normal dedi acile gidin bir sorun yoksa normaldir 🐣
Mervezzz Fulyaaa1 yani ikiside değil galiba çok afedersiniz tuvaletten sonra yıkayınca kurutim dedim o ıslaklikla beraber gördüm, alttan muayene olmamistim
Mervezzz Almirolie yarın için tekrar çağırdı doktorum hareketlerini hissediyorum inşallah hersey yolundadir
Mervezzz Pelinytm bende yarın gidicem evet doğuma yakın olur diyende var bakalım benimkide ondandır belkide