yasemin2206 evet bende de 11-12 haftalarda oldu acile gitmiştim direk progestan başlatıldı nolur nolmaz diye doktorumda kırmızı parlak kan olmaması iyi ki kahvemsi kan rengi ya içerdeki kan ya yerleşme kanamasıdır felan olarak sölendi ama progestanada devam ettim 1-2 hafta sanırım