Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz bu haftamda protein kaçağım ve tansiyon yüksekliğim var sezaryen sonrası vajinal doğum için zeynep Kamil hastanesine gidiyorum normal doğum yapabilirmiyim bu durumlar karşısında ve bebeğin halen doğum kanalında değil baş aşşa ama henüz girmemiş bunları yaşayan anneler bana yardımcı olabilir mi lütfen sezaryan için gün mü almalıyın bir an önce