36 +4 den valla zor geçiyor ikinci gebeliğim bu ilk kızım da hiç bu kadar ağrım olduğunu hatırlamıyorum sadece kramp giriyordu uyurken ana bu gebeliğim bambaşka göbek bölgemde sanki kesi atılmış da yanıyor ağrıyor gibi bir acı var uyku zaten haram uykuyu seven biri olarak 4 5 saat bile yatamıyorum batıyor sağ göğüs kafesime sola yatınca ağri oluyor pozisyonumuz ters ondan mı bu kadar ağır geçiyor bilmiyorum doktorum 39 40 a kadar bekleyebiliriz bir sorun olmazsa bebekte pozisyon dönmemiş olursa sezeryana alırız dedi ama galiba ben dayanamayacagim o kadar süre