temizkann0 Merhaba kızlar 9+5 haftalık hamileyim Üç gündür hiç bir belirtim yok Çok korkuyorum kötü bişe olur mu diye Daha öncesinde kasıklarımda damar seyirmesi gibi şeyler okuyordu artık olmuyor yaşayan var mı
sunbloom123 temizkann0 canım daha çok yeni hemen korkma bende 3-4 ay boyunca gündüzleri mide bulantım oluyodu sadece herkesde farklı reaksiyon gösteriyor hormonlar farklı bi ağrın kan gelmesi vs yoksa kötü bişe olcağını sanmam ama yinede içinin rahat etmesi için acile gidip baktır istersen
balbocegii temizkann0 her zaman olmuyor geçiyor illaki ara ara başlıyor mesela o haftalarda ağrım azdı 18 haftalıpım şimdi daha çok ağrım altıma vuruyor resmen
Leontiine temizkann0 belirti olmak zorunda değil canım. İçin rahat olsun. Her zaman belirti olmaz bazen 1 gün olur 2 hafta olmaz bazen günlerce olur tamamen vücutla ilgili. Boşuna stres yapmayın kanama olmadığı sürece korkmanıza gerek yok tadını çıkartın 🤍