toprak6671 6+2 haftalık hamileyim sanki çok yemişim sığanamıyorum gbi bir hissiyatım var hiç birşey yemesem de aynı şekil oluyorum başına gelen varmı ne yaptınız geçmesi için
balbocegii toprak6671 hiç başıma gelmedi o haftalarda 18 haftalığım bende kaşık ağrılarım çoğaldı isterseniz bir doktora sorun dökük asit veya başka kullandığın ilaçlardanda olabilir
toprak6671 deletedmom43191 içiyorum o an geçiyor öbür gün aynı şekilde oluyorum kullandığım vitamin ilacı ağır geliyor olabilir mi acaba
toprak6671 balbocegii neofol folik asit harici başka birşey kullanmiyorum ama hafta gideceğim sorarım