https://hizliresim.com/5fu6h2h
Geçen ay soğan kürü yaptım reglim 3 gün gecikti normalde döngüm 26 gün 28 oldu günü gününe olurum normalde reglimi. Ya 25,26.27 arasında oynardı sadece 5 aydır bebek deniyoruz maalesef gebelik hiç olmadı. Normalde 10. Gün pik yapardı 12. Gün çatlardı. Bu ay 12. Gün hala pik olmadı soğan kürü de döngümü uzattı sanki. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Yardımcı olursanız sevinirim.