Kızlar bu ay da dememeye tam gaz devam maalesef yarın adetin son günü sizce Hayıt çayına başlayayım mı bir sıkıntımız yok görünürde yumurtlamada da bir sıkıntı yok sadece 2 3 ay önce bir kimyasal geçmişim var o kadar bir sıkıntısı olmayana da işe yarar mı ne diyorsunuz ?