Ben de aynı haftadayim bende de o şekilde oluyor. Gece uykumdan bile uyandım. Acil de bakmıyor sağ olsun. Şartları kanama olması. O yüzden içinizi ferah tutun. Bu arada doktorum bana ayak altına sıcak suyu önermemişti. Onun yerine patik falan giyebilirsiniz belki.