tubaa521 Kızlar 18.4 olduk ve bugün cinsiyetimizi öğrendik bı oncekinde pozisyonundan doluyo doktor gorememisti ama bugün direk söyledi hatta 2 3 kere baktı sizce değişirmi ya yanılmış olabilir mi
QueenBahar_ tubaa521 değişmez bence 2 3 kere bakmış birde Zaten erkek olsa net belli olurdu haftan büyük cunku
tubaa521 QueenBahar_ hep hayalim kızdı ama cevremin çoğu erkek diyodu doktor kız deyince şaşırdım hatta ama çok sevindim İnşallah değişmez