Melike3506 Kızlar nasılsınız? 15. Haftada net bir şekilde cinsiyet öğrenen var mı? Varsa cinsiyetleriniz ne?
esrafi5 gozdenur06 benim 13 haftada %100 kesin olarak söyledi doktorum bende devletin özeline gidiyorum ama özele gitseniz hemen söylerler
mlsmrtgl Melike3506 13. Haftada özeldeki doktorum kıza benziyor dedi ama yarın benimde devlet hastanesinden pek ümidim yok.
ozbekkk mlsmrtgl 13 haftalıkken devlette öğrendim özeldede 14+5 de öğrendim ama bana özel 12 haftalıkkende %80 kız demişti
mlsmrtgl ozbekkk devlette 11. Haftada sormuştum var mı tahmininiz diye çok erken demişti. Umarım yarın bir şeyler söyler.