Yaswinn Sancı var nstde de çıkıyo ama hiç açıklığım yok 38+1’im 😒 kasım kasım kasılmaktan yoruldum ama açılmamış hiç şaka gibii. Ne yapıcam açılsın diye bi yol yordam var mı yoksa minik beyin keyfini mi bekliceez😌😌
Glhayat_54 Merdiven inip cıkma, yürüyüş bunlar etkiliymiş ama bazende sizin yapınızla alakalı bu acıklık.. Mesela ben hiç bsey yapmıyordum. sıfır sancı ile 4cm acılmam olduğunu öğrenmiştim kontrole gittiğimde 39.haftamda ve ertesi günüde doğumum oldu.
smyrgkc Yaswinn Yalancı olmasın , bende ağrı hissediyorum nst de çıkıyor kasılmada hissediyorum akşamları surekli ama benimde açılmam yok .