Buseeeee66 Kızlar 2 kere gösterdim hiçbir sıkıntı yok şükür ama elleri hep kapalı yumruk şeklinde . Bu şekilde olan var mıydı gördünüz mü sonrasında kafama takıldı
Leontiine Buseeeee66 normal canım benim doktorum biz elini yumruk yapan bebek isteriz elini salan kolunu salan bebek istemeyiz demişti eli hep yüzünde yumruk şekilde en başından beri
samira555 Buseeeee66 normal göstermiyorlar öyle ben daha yeni gördüm elini yani parmaklarını 27.haftada ☺️