Papatyam7134 Kızlar bugün kontrole gittim doktorum bebeğin pelvise girmediğini söyledi. Böyle bişey yaşayan var mı ? Doğumum ne zaman olur acaba geç mi olur
Papatyam7134 Yaswinn vajinal ultrasonla değilde eliyle kafasının nerde olduguna baktı kasıklarıma dokunarak filan daha doğum kanalına girmemiş dedi bende umutlanmıştım
2boysmotherr Ben 38+6 yım bugun ultrasonla baktı kanala girmemiş kafası aşagıda ama kanala oturmamış ve açılmamda yok napcaz bakalım 3 günde bi kontrole çagırdı pazartesi gidicez yine 😂
Papatyam7134 2boysmotherr yaa aynı durumdayız desene😅 napmamız lazım bilemiyorum ki acaba birden girebiliyor mu ya da sancılar başlayınca mı girer
2boysmotherr Papatyam7134 ben bütün tuşlra basıyorum sürekli yürüyüş pilates topunda zıplama merdiven inme squat hurma ilk doğumumda 39+6da nişanımın gelmesiyle olmuştu ama onuda kanala ebe eliyle oturtmuştu buda öyle olurmu bilmiyorum bakalım nolcak çatın müsait dedi doktorda ama gelcek gibi asla durmuyo bide 2.ler erken gelir derler 😂😂
Papatyam7134 2boysmotherr ama 2.bebekler doğum anında bile girebiliyor ilklerin kanala girmesi daha zor oluyor sanırım inşallah biran evvel gireriz
Papatyam7134 2boysmotherr ben açıkçası çok fazla yürüyemiyorum squat yapamıyorum inince kalkamıyorum tekrardan 😂 pilates topunda oturuyorum anca
2boysmotherr Papatyam7134 ay bende öyleyim ama mecbur yapıyorum bi an önce gelsin diedebakalım nolcak böyle bi avazda inşallah kurtuluruz🙈
Miller Bende 37+4 deyim doktor once usg ile bakti kafasi muhtemelen kanalda degil hala hareket ettirebiliyor dedi. Sonra cati muayenesi yapti açikligin var geledebilir kafasini hissediyorum dedi. Kafam karisti ultrasonu mu cati muayenesini mi baz aliyolar
2boysmotherr @Miller Benim ilk gebeliğimde açıklıgım vardı ama o açıklıkla 2 hafta gezdim önemli olan tam aşagıya oturup tıkaç dedikleri şeyin gelmesi yani nişan oluyo 😊
Papatyam7134 Nurkrdnz1 39+6 da normal doğum yaptım sancı sürecinde girdi bebeğim kanala doktorum inanmıyordu benim normal doğum yapacağıma bebek girmedi diye