Yumurtlama dönemimden beklenen adet tarihime kadar beyaz kokusuz akıntım vardı fazlaca. Gebelik testinde pozitif gördükten sonra akıntım kesildi, şu an yok denecek kadar az. Bu normal mi? Gebelikte de devam eder akıntı diye duymuştum o yüzden merak ediyorum.