Fatma-asar Kızlar bugün kullanmaya başladım bu ilaç bende mide bulantısı kusma yaptı kusunca rahatladım şükür sizde de böyle etkiler oldumu ?
vanilya_kokusu_ Fatma-asar bana da bulantı yapıyor malesef artık uyumadan önce içiyorum bitmek üzere zaten
Busraaaakkk Fatma-asar ben de kusma değil de sadece ilk başlar mide bulantısı yapmıştı şu an hâlâ kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamıyorum
Ebus80 Fatma-asar bendede bulantı kusma yaptı fertamir saşe var suya katıp içiyorsun meyve suyu gibi oluyor tadı çok güzel doktoruna danışabilirsin, özel ilaç değil devletin verdiği bir ilaç yine buda canım
deryadeniz3 Kutumu kullanıyorum çok şükür öyle bir yan etkisi olmadı bende. Sabah aç karna içiyorum sonra kahvaltımı yapıyorum
Busranur_mnts Fatma-asar bu tip kapsül ilaçları sevmiyorum ferrum kullanıyorum kırmızı hap gibi bende rahatsızlık yapmadı