1_Ozgnn ben ekimde başladım femaraya, çatlama kendiliğinden oluyo benim o yüzden iğne olmuyorum, doktor söyledi bu iğneyi ilk etapta ama. Kasımda yumurtalarım iyi büyümemiş sağdaki çatlamış ama içe kanama görüyorum dedi doktor bu aydan umudum yok dedi. İlacın içinde üç tablet var üçüncü tablet de bu ay bitecek, doktor regl olunca aynı şekilde kullan sonra tekrar takibe gel dedi. Sanırım bu ayki muayeneden sonra o da aşılama yapalım diyecek, ben öyle tahmin ediyorum. Şimdiye kadar yaptırırdım da ben beklettim o ara eşim işsizdi ve aşılama için örnek vermesi gerekiyor onun testi de 10 bin tl civarı. Bu ayki muayeneye göre hareket edicez doktor daha sıkı takip edelim seni dedi.