elmasmommy Kızlar ilk gebeligimde calısıyordum hic böyle degildim su an her gözüm kapandıgında uyuyakalıyorum resmen bayılırcasına sizdende böyle olan var mı uyanınca cok daha kötü oluyorum daha 4-5 haftalık
yaseminn1234 elmasmommy bende 5 haftaligim normal diye biliyorum benim daha başlamadı bazen midem kötü oluyo
vahsikelebekk 37+1 son 4 günüm var çocuğa bu uykuyla nasıl bakıcam diyorum artık uyku halim hiç geçmedi 😂 doğurunca geçer diye umuyorum 😅😅
Zeyneplemutluluk vahsikelebekk benimde kızım var hiç uyumadım kızım da uykuyu sevmiyor sağolsun. Bunda yeni hamileyim başımı koyduğum an uyuyorum uykucu oldum çıktım bakalım hayırlısı ne ise artık 😅
vahsikelebekk Zeyneplemutluluk değişiyor döneme göre ilk oğlumda mağazada çalıştım sabahları kalkar işe giderdim eve gelir yemek vs bu kadar uykucu değildim bunda böyle bilmiyorum 🤷🏻♀️😅
Zeyneplemutluluk vahsikelebekk ben hep evdeydim ama uyumazdım birde bana uyumadığın için kızın uykuyu sevmiyor bir daha hamile kalırsan bol bol uyu demişlerdi onun verdiği psikolojik bir baskı da olabilir 🤣 kızımdan çok çektim halen çekiyorum 3 yaşında ama gece 1-2-3 kaç olursa artık öyle uyuyor uyutamıyoruz