Kesin olacak bsey yok ilaclada kesin cözüm değil ama yinede sana kan sulandırıcı ilac vermesi gerekıyordu.
Kullandığında yarayıp yaramadığı zaten ilerki haftalarda belli olurdu..
Bende aynı süreclerden gectim ve insan ister istemez üzülüyor.
Ben ilac kullandığımda gecmişti doğuma bi kac hafta kala bıraktırmıştı doktorum..
39.haftada doğum yaptım bebeğim 3800 doğdu.Cok şükür sıkıntısızdı hersey ama siz yinede istersenz baska doktora gözükün ona göre belki beklemeden ilaca baslatır ihmal etmeyin yinede..