12 haftalık hamileyim. 2 gün önce otururken kalbimde tuhaf bir şey hissettim. Kalbim sanki durup tekrar çalıştı, ya da ritmi değişti fazladan çarptı gibi. 5-10 saniye ya sürdü ya sürmedi. Daha önce çarpıntılarım oluyordu ama hamilelikten deyip geçiyordum. İlk kez böyle farklı oldu. 3 kez ekg çekildi ilkinde çarpıntım olduğu söylendi. Damar yolu açıldı ama müdehale edilecek kadar olmadığı söylendi. 2 kez Kan tahlili bakıldı. Test sonuçları normal çıktı. Gebelikten ani tansiyon düşmesinden olabileceği söylendi. Şu an çarpıntım yemekten sonra oluyor, ara ara boyun damarımda atımı hızlı ve güçlü hissediyorum ve korkuyorum. Yaşayan var mı?