beautymom ya gerçekten her hamilelik o kadar farklı ki ama. İlk oğlumda burnum bile büyüdü parmaklarım şişti yüzüm her yerim şişti fiyona gibiydim tam, 14 kilo alıp doğuma girdim. Bu minnoşta bu hafta daha ufacık yüzüm doldu gibi hiç ödem mödem yok hala 2 kilo aldım sadece pazartesi doğuruyorum 😂