Ben 19 Kasım öncesi kimyasal gebelik geçirdim 19 Kasım’da adet oldum iki gün o günden sonra ilişkiye devam edildi 24 Kasım’da lekelenmem oldu tekrardan ilişkiye devam edildi Bu ay
Belirtilerim olmaya başladı mide bulantısı Ama hastalanacak gibi değil midem bulanıyor kusuyorum gidiyor sonra tekrardan mide ağrısı falan başlıyor bu ara uyku halim çok çoğalmaya başladı özellikle sabahları uyanamıyorum akşamüstü tekrar uykum geliyor yatıyorum ama uykuya dalamıyorum göğsümde kaşıntı var kasıklarımı vuruyor bazen iğne batıyor muş gibi oluyor İyi ki hamileliğimde de iki haftadan sonra başlamıştı belirtileri