gnkz bende de oluyor kayma bazı kişilerin rahmi gevşek oluyor. Ben şimdi 3. Yu istiyorum geçen gittim (2 sene önce doğum yaptım 2. Yi) kadın bana rahmini ters koymuslar dedi düzeltti yeni yeni başlayacak denemelere ama stres de çok etki ediyor. Bu ay yaki da dene internetten araştır istersen ya da profilime girersen birine yazmıştım canım hakkında hayırlısı olsun