Ceyfer Hanımlar selam. İkinci çocuk daha kilolu doğarmış doktorum öyle söylemişti. Kiminle konuşsam gerçekten öyle içimi bi korku kaplıyo normal doğum düşününce😊 sizlerin nasıl oldu?
Mutlu_Bir_Anne3 Ceyfer Alakasi yok, ben ikinci çocuğum ben daha zayıf doğmuşum. Abim bana göre kilolu doğdu. Arkadaşımın da oğulları hemen hemen aynı kiloda doğdu. Hormonlarla, bebeğin yarısıyla alakalı illa ikinci kilolu dogacak diye düşünmeyin.
Ozgulkcr01 Alakası yok canim ilk çocuğum 3.500 kilo dogdu ikinci 2680 gr dogdu bakalım 3. Kac doğacak 😄
Daisyy000 sananegerekvar Katılmıyorum ablam 2500kg doğurdu 6-7 dk içinde doğum oldu, doktorlar bile gördüğümüz en kolay doğumdu dediler
Ceyfer sananegerekvar ay tanıdığım 4 çocuk doğurdu hep 2küsür kilolarda patır patır doğurdu. Ben 3800 perişan oldum. 😅 zayıf sanki daha çabuk yolunu bulurmuş gibi geliyor
vahsikelebekk Ceyfer ben 3750 doğmuşum kardeşim 3150, oğlum 3200 doğdu ikinci oğlum 3ü anca görcek pazartesiye kadar muhtemelen bence böyle genellemeler doğru değil
Ceyfer Doktorum ikinciler genelde daha kilolu doğar dedi. Ve normal doğumu destekliyodu. İkna etti beni normal yaptım şimdi doktorumu değiştirdim o daha çok normalci çıktı 😅
Ceyfer Cinarsaitinannesi genelde öyle demek çoğunluk kimden duysam ikinciler daha kilolu. Yeri belli demek😅🫣
Ozlemkaan Ceyfer valla daha doğmadı oğlum ama kızım 2800 küsür doğmuştı oğlum bundan 1 hafta önce 35 haftalıken 2800 dü yani doğuma kadar daha da alır galiba doğru 🤣🤣
sananegerekvar Ceyfer ay bilmiyorum benim bebelerim 3700 3900 doğdu ama 3.7 olanin kusurati şişlik odemmis bı gün sonra gitti . 3.9 doganinki kaliciydi Daha kolay doğdu ilki beni parçaladı dağıttı