Hep olduğu için normal diye düşünüyorum. Ne zaman büyüme dönemi olsa ağrı oluyor diye hissettim. Şimdi en hızlı büyüdüğü zamnalardayız. Belki ondandır. Son süreçlerde kaygılarımız yalancı sancı mı doğum belirtisi mi diye oluyor sanırım. İnşaAllah sizde hepimizde sağlıkla kolaylıkla vaktinde kavuşuruz 🤲🏻