Kızlar 15+4 olduk iki gün önce karın ağrısı ve bel ağrısı başladı. Aslında bel ağrısı ara ara oluyordu ama karın ağrısı ilk defa oluyor. Ben başta üşüttüm sandım geçmeyince doktora gittk bebeğe baktı kalp atışını dinledik normal her şey bir sorun yok dedi. Serum verdi serumdan sonra rahatladım dün de iyiydim. Fakat bugun yine karın ağrım oldu böyle regl olacak gibi bir ağrı. Kanama vs bir şey yok bu durum normal mi yaşayan var mı?