Seyma190623 bencede canm benim ilk normal olacakti evde suyum geldi 38. Haftada doktora gidene kadar suyum aktı doktor yoksa normal yaparsın demişti sanci varmış ama ben hiç hissetmiyordum sonra suni sanci vermeye başladılar bebek kaldırmadı kalp atisi birden düştü onun için acil sezeryana alındım rabbim gönlünüze göre versin inşallah tabiri ilk bebisler sağlıklı bi şekilde olsunda dogum fark etmiyor gercekten