Arkadaşlar merhaba. Bu ikinci hamileliğim ilki bebek makat geliş diye sezeryan oldu .Ama bunu kesinlikle sezeryan istemiyorum.24+6 dayız şimdiden normal doğum hayali kuruyorum. Ssvd ile ilgili aklınıza gelen her şeyi söyleyin bana.Yapanlarda söylerse çok mutlu olurum. Eğer ki doğumum nişan +sancı+ su gelmesi şeklinde olursa devlette yaparım büyük ihtimalle kendime güveniyorum bebeğime de güveniyorum . Çünkü sezeryan anı tamam kolay ama sonrası çok sıkıntı . Çevremde boş konuşan insanlarda var ama hiçbir şeyi Allah’tan başka tam kesin bilemeyiz değil mi ?