smyrgkc Kızlar duzensiz ağrılarım olduğu için bugün alttan muayene oldum ama olduktan sonra nisan gibi akıntı gelmesi normalmi ?yoksa nişanmı ? Nasıl anliycam ?
supermommss Masal2021 benım nısanımda aynı sekılde gelmiştı bir gün sonrada suyum geldi doğuma gittim
Svvv Masal2021 normalde o gün doğum olacaktı ama haftam çok erkendi 4 gün sonra yaptım. Zaten normalde de öyle oluyormuş nişan gelir gelmez doğum hemen de olan var birkaç gün sonra olan da yine de doktorunuza danışın
Mervezzz Svvv bende bu akşam pembemsi açık kirmizimsi leke gördüm tuvaletten sonra 36+2 deyim, dün muayenem vardı doktorum hersey yolunda demişti sizce bu nisan mi
goknurperk 38+2 de bende musyane oldum ve nişanım geldi ve aynı zamanda 2 cm acıklık var demişti ebem. Gecesine dogurdum
Svvv Mervezzz canım büyük ihtimalle çünkü bu haftalarda ancak nişan lekesi olur bi doktora görünmeniz gerekir ne olur ne olmaz