elf006 çeşitli markalarda 5 gün öncesine kadar sonuç verebildiğini iddia eden erken gebelik testlerinden aldım. Beklenen adet tarihime kadar olan bir haftalık sürede hepsi negatif çıktı. Sadece beklenen adet tarihimden 3 gün önce yaptım bir testte 24 saat sonra çok çok silik bir çizgi görmüştüm. Testte ilk 10 dkdaki sonuç geçerli yazdığı için ve ilk on dk net bir şekilde negatif gösterdiği için ertesi gün gördüğüm sonucu haliyle dikkate almadım. İnternette araştırdım evap yani buharlaşma çizgisidir pozitif değildir diyordu. Eşim de hekim, testi ona da gösterdim o da buharlaşma çizgisidir demişti. Ama ben pozitif olduğunu hissediyordum çünkü bir sürü test yaptım ve hiçbirinde böyle bir çizgi sonradan bile olsa çıkmamıştı. Bat’de test yaptım ve ilk silik de olsa pozitifi o zaman gördüm. Sonraki günlerde giderek belirginleşti.