Bebivekedi Gencbirannis benim hep öyledi bazen 8 E bile düşüyordu doktorum yüksek tansiyon tehlikeli dedi
beyzasmom Gencbirannis bana çok düşük gibi geldi doktora veya aile hekimine danışmanızda fayda var bence