Merhaba herkese şuan gebeliğimin tam 5. Haftasındayım 3 gündür kahverengi leke geliyordu doktor kırmızıya dönmedigi sürece korkma dedi bugün de randevum vardı gittiğimde kese görünmedi kan aldı ve betam 9987 çıktı. Biraz önce de kırmızı kan geldi net bi şekilde kırmızıydı profestan yazdı pazartesi randvüm var başına gelen var mı acaba ?