ebisss Ben nuna wind almıştım. Aparatını takınca otomatik sallanıyor, isterseniz de elinizle kendiniz sallayabiliyorsunuz. Çocuk büyüse de kullanılabiliyor. Kendi sallananlar genelde cansız gibi geliyor bana. İri bebekse hele kısa süre sonra kullanılmaz