iremq14 normalde eş kabul ediyoruz ama suan edemiyoruz demişlerdi ne kadar doğru bilmiyorum fotoğraf vermiyorlar bende fotoğraf çekebilirim umudu ile telefonum ile girdim ama öyle bir enerji ortam yok benimki aksma 6 idi yorgun muydu bilmiyorum sekreter şu ilacı kullandığını doktora söyle sedi şu bebek kaybını da söyle dedi söyledim bakarken twöwm dahi demedi göz ile bile tamam işareti yapmadı asla yüzüme bakmadı hatta şikayet etsem yeriydi ben doktor sanmıştım ama dışarıdan erkek arkadaşı sevgili olarak değil arkadaşıymış konuşmalarından anladığım gelmiş oturuyordu onun yanında muayene etmişti ilgisizdi kısacası cinsiyeti net duymak istiyordum biliyor musun bile demedi ya uzun lafın kısası A demedi göz teması kurmadı sekreterine bi sıkıntı yok dedirtti o kadar ama yine olsa yine giderim sıkıntılı hamilelik değilse gidip 8 bin vermeyin özele derim 20 dk görmezden gelin öylesiniii