Yasmin41 Merhaba kızlar 20 haftalık hamileyim hamileliğimden önce olan geniz akıntım hamileliğimde daha çok arttı ve bulantı yapmaya başladı aşırı bulantılarım vardı hafifledi ama geniz akıntısı yüzünden geçmiyor sabahları afedersnz geniz akıntısı kusuyorum yeşil renkte, daha çok midem bulanıyor kbb gitmeyi düşünüyorum benim gibi olup da çözüm bulan oldu mu ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz ? Doktor antibiyotik verir diye korkuyorum pek kullanmak istemiyorum
Portakalcicegim Yasmin41 ben 17. Haftamda gittim antibiyotik ve sprey verdi ilk gün kullandım daha çok bulantım oldu bıraktım bende hala geniz akıntım var geçmedi onlarla da geçmezdi zaten bebeğime zarar verebilirdi
Yasmin41 Portakalcicegim sana da çok geçmiş olsun canım antibiyotiği bir defa mı kullandın ben de korkuyorum antibiyotikten bebeğe bir zararı olur mu acaba
Yasmin41 Portakalcicegim azalma oldu mu peki geniz akıntında hala sabahları kusmaya devam mı? Yoksa yine aynı şekilde mi geniz akıntıların devam ediyor
Portakalcicegim Bir kez kullandım onu kullanmak bilr midemi bulandırıyordu hemen bıraktım yani kbb ye gitmeye gerek yok bile bulantım geçince akıntım biraz azaldı halen var ama ağız tatsızlığına sebeb oluyo yani herşey yemek yediğim an güzel ağzım boş kalınca iğrenç tat devam ediyo biran önce sağlıklı bi şekilde bebeğimizi kucaklarımıza alırız da bunlarda unutulur hatta tekrar hamile kalmayı bile düşünürüz😄😄ilk hamileliğimde de aynıydım unuttum demek ki
Yasmin41 Portakalcicegim inşallah canım ya geçsin de zaman çabucak Allah’ın izniyle sağlıcakla alalım yavrularımızı kucağımıza ☺️