Deletedmom_8793 Kızlar 23+3 olduk ama oğlum hareket etmiyor sanki cumartesi doktor kontrolünde söylemiştim normal demişti ama artık korkuyorum
peroksizom Deletedmom_8793 ay başlık açacaktım bugün az hareket etti diye siz de aynısını açmışsınız 23+4 benimde
Yasasinanneolmak Deletedmom_8793 bu haftalarda kafayı yicek kadar az hareket ediyolar etseler de biz çok iyi hissetmiyoruz panik yapmadan bi uzanın bi şeyler yiyin geceye kadar illa ki bi sinyal çakıcaktır
serifeakyz Deletedmom_8793 bende aynı şey için başlık açacaktım 108 kiloyum 23+3 bende ve hareketleri gün içerisinde çok az hissediyorum bu sabah çok az hissettim ve hala bir şey hissedemedim kafayı yiyecek gibi oluyorum sadece oraya odaklanarak uzanıp hareket etmesini bekliyorum resmen umarım normaldir…
Dgkfj5 Deletedmom_8793 bazen çok bazen az oluyor çikolata ya da vişne suyu için beni. Bebek vişne suyuna çok tepki veriyor
Yasasinanneolmak peroksizom az hareket de harekettir bu haftalarda bazen içerde parti var gibi oluyo bazen de kuzuların sessizliği ..
peroksizom Sol yana yattınız mı ben bugün hareket hiç hissetmemiştim biraz önce sol yana yattım tekme hissettim ufak bi şey
suragungor Deletedmom_8793 bu haftalarda hareketleri az oluyor 24-26 arasi baya hareketliydi 27 de yine azaldi 2-3 gun sonra baya artiyor hafif damar atmasi gibi gunde bir kere bile hissediyorsaniz kafanizi takmayin
nrybysk Kızlar ay ben de böyleyim delirecek gibiyim ya kafayı yemeden hayırlısıyla doğururuz inşallah 21+4 um ben de normalde hissederdim bugün bir az gibi yatıp duruyorum kafayı buna taktım çok kötü sürekli çocuğu dinliyorum ya