Ayseker Kızlar bir buçuk yapında bebeğim var demiri bayağı düşük çıkmış böyle bi durumda takviye kullanmak mı mantıklı yoksa doğal yollarla demir içeren şeyler mi yedirmeliyim ya tecrübeli anneler yardım🫶🏻
Noyimommy Ayseker benim bebeğim dört aylık rutin demir takviyesine başladık çok düşükse doktorunuza danışıp takviyeye başlayıp besinlerle de destekleyebilirsiniz
Noyimommy Ayseker bi sorun gerekirse o yönlendiririr bize dotorumuz sidefer damla verdi ben de gebeyken hapını kullanıyordum baya iyi toparlamıştı
Semayyy Ayseker Ben Ocean microfer kullanıyorum oğluma. Sidefer de kullanmıştım bunları tercih edebilirsiniz