MasaaL 38+4 olduk kızlar ve son ayıma kadar bir çiziğim bile yoktu.. şimdiyse göbeğimin Sağ tarafı özellikle acaip kırmızı kırmızı olmuş.. Çatlak geçmez diye biliyorum ama var mı önerileriniz 😔 sizlerde durum ne? Son ay böyle olması.. gördüğüme inanamadım.. 🤦🏼♀️
Yasemincifci MasaaL badem yağı kulln kırmuzıysa ikermesini durduruyor başka yerde oluşmaması için orayada sür