Masal2021 Kızlar bana acil bulaşık Makinesi önerisiazim hangi marka hangi model iyi kalabalık bir aileyiz büyük olsun
greybrde Masal2021 beyaz eşyada Samsung bosch ve simens öneririm hem tasarımları şık hemde servis açısından çok başarılılar
egeansea arilanki_ ben de onun beko olanını anneme aldım ikisi aynı dendi. Çok memnun gerçekten tam fiyat performans. Bulaşık bitince kapağı kendi kendine açılıyor ayrıca
arilanki_ egeansea aynen kapağı kendi açması güzel. ekstra kurutma ayarı olduğu için bulaşıklar ıslak çıkmıyor o yüzden su lekesi de oluşmuyor
Masal2021 Havin49_ kuzum netten baktım 4 program ile 6 program var sence hangisi 6 programli olan kiri kendi aliyormus
Havin49_ Masal2021 benimki üç programlı çok tabak çanak yağlı şeyleri 2 numara da yıkıyorum tabak azsa sadece işte bardak tabak yağlı tencere vs yoksa 3 numarada yıkıyorum daha birgün kirli çıkmadı makinadan tabakalrkm
Masal2021 eslem2121 ne kadar a aldın kuzum hayırlı olsun 6 programli sartmi genelde 2 programda calistrym
ecemk94 Masal2021 kesinlikle siemens. Bende arçelik var. Annemde siemens. Evlenirken kampanya indirim diye tüm beyaz eşyayı arçelik aldık. Şimdiki aklım olsa kesinlikle siemens kullanırdım.
ecemk94 Masal2021 kesinlikle tüm markalara fark atar bence. Annemin eski bulaşık makinesi siemens ti. 2004-2005 yıllarında almıştık emin değilim. Daha bu sene bozuldu yenisini yine siemens aldı