Herkese merhaba
Üç hfta önce hastaneye gittim beş haftalık gebesin dedi bugün gittim göremedim bebeği makina eski dedi.ultrasona yönlendirdi orası da 6 haftalık dedi.sizce özele gitmeli miyim
Üç hfta geçti üzerinden yine aynı yerimde saydım diyebilirim.