Muayeneye gittim geçen hafta sen bana haftaya tektar gel dedi plasenta asagıda dedi 19 bitti 20deyim önceden yirmi gunde bir muayeneye cagırırxı neden böyle oldu bu haftalarda neye bakıyor olabilir bir aksilik mi var dedim yok dedi ama kurt içime dustu bir kere yarın da cagırdıgu gun içim içimi yiyor size böyle bişey oldu mu neden cagırmıs olabilir kötü bir sey görse söyler miydi ya da gördüğü kötü sey varsa eger bir hafta sonra mı söylemeyi seçerdi hu ne demek