aliimraan 39+2 saat 11:15 geçe sabah saatlerinde sancımın başlamasıyla doğumum oldu çok şükür 🤲darısı sizlere inşallah kolay doğumunuz olur rabbim bir avazda kurtarsın sizleri🤲🤲
Cileklipizza aliimraan hayırlı olsun rabbim sana bağışlasın evladını ,amin inşallah sancın kendisimi geldi ?
aliimraan Cileklipizza evet kendi sancım oldu çok şükür çok az sıklıkta geldi 15 dakkada bir sonra 5e indi hastaneye gittiğimde 8 cm açılma vardı hemen doğuma aldılar
Anneyim6 aliimraan kızzz birgün daha bekleyemedin mi 12:12 olurdu doğum tarihi bebişin 🥰 çok geçmiş olsun Rabbim size bağışlasın bende sabah doğuma gidiyorum 😍
aliimraan Anneyim6 bir an önce gelmesini istiyordum artık çok zorlanıyordum, hissetmiştim 39+2de doğum yapacağımı ama bebeğim de beni kırmadı geldi 😄🥰,inşallah sağlıkla ve çok güzel ve kolay doğumun olur🤲