aslmoms 3 gün kala Beta negatifti.Regl geciktikten 6 gün snra Beta 172 civarıydı. Herkesinki değişir.
sazakk aslmoms benim adetime 5 gün var kan verdim 0 çıktı beta normalmi acaba. nette diyor ki eğer gebe olsaydınız betanızda yükselme olurdu bu zamana kadar