sari_papatyam Kızlar miray ve bilge arasındayım karar vermekte zorlanıyorum, bilgenin aklı başında mantıklı çağrışımımdan da vazgeçemiyorum mirayın zarafet ve estetik çağrışımından da, oğlak burcu olacak kızım siz olsanız hangisini seçerdiniz🙏🏻🥰
Aysunays sari_papatyam Az önce bir posta daha yazmıştım Miray erkek ismi anlam olarak. Mir bey demek farsçada. Tdkda da zaten ışık saçan bey yazıyor. Ben de çok isterdim Miray koymak ilk kızımın ismiyle de uyumlu. Ama erkek ismi olmasından dolayı elemek zorunda kaldım
sari_papatyam Aysunays mirin birden çok anlamı var baş başkomutan anlamı da var kızlar da bir şeyin başı başkomutanı olabilir gayet ve de tını olarak çok feminist estetik ve zarif geliyor kulağa ben dediğiniz kısma takılmadım, bilge de unisex bir isim ama o da feminen ve de kullanımı daha çok kızlarda😊