vanilya_kokusu_ birthecene evet gündüz bişey yok akşam başlıyor ya bide ben doktor kontrolüne gidince çok panik oluyorum ya Allah için nasıl doğum yapacam p Sezeryan masasina nasıl uzanacam kalp çarpıntısı çok oluyor Allah’ım ağladım bugün eve gelince hastaneden
birthecene vanilya_kokusu_ Genel anestezi ile sezeryan olur bende de tuhaf uykusuzken daha fazla oluyır anlamadım bugğn kafam kalkmadı çok ağır bi gerilim var
birthecene vanilya_kokusu_ aynı aynı bir de bugün bi gerilim ağrı hissettim hep balyozla vuruldum sanki 🤣🤣😆 nolcaz böyle biz
vanilya_kokusu_ birthecene haha Aynen valla sürekli sinir oluyorum ona çünkü birkez demiuo yerine bir bardak alayım makinaya atayım ☹️
vanilya_kokusu_ birthecene aynısi ya benimkide öyle Allah var çok iyi biri beni asla bişeyden eksik bırakmaz ama bu huyu beni delirtecek en son
vanilya_kokusu_ birthecene yok valla ben ikili tarama testi 3 lu şeker yapmadım ilk gebelikte de yapmadım çünkü detayları ultrason a tek girdim