Öncelikle geçmiş olsun,
Baronun avukatı tam anlamıyla ilgilenmeyebilir. Özel bir Avukat tutmanızı tavsiye ederim. Davanızı açarsınız dellillerinizi sunarsınız, isteklerinizi maddi manevi yazarsınız. Son duruma hakim karar verir . Ama uyuşturucu kullanıyor olması yeterli. Bu arada eğer durumunuz yoksa tedbir nafakası talep edin. İlk o bağlanıyor zaten . Gerçi çocuk yok durumunuzu kanıtlarsanız hakim tadirine kalmış. Anladığım kadarıyla netsiniz.