Perim2 İşte rastlantısal demek ki sizin de o zaman. Ben bu kadar veriden sonra genetik teste girip zihnimi bulandırmak istemezdim. Hani bazen hiç bir test yaptırmıyor aile, ama bir kromozom hastalığı da olabiliyor falan. O sebepten dedim size de. Aynı şeyi tekrar yaşama ihtimali çok korkutuyor beni çünkü. Allah korusun. Ama işte her gebelikte var böyle riskler, bazen de açıklanamıyor, rastlantısal kabul ediliyor. Allah tekrar yaşatmasın inşallah